Alla inlägg den 22 september 2012

Av Elsa - 22 september 2012 13:42

Nejmen tjenare mannen!!


Igår bakade jag kanelbullarna, jag gjorde två fyllningar, en vanlig kanelfyllning, och en vaniljfyllning. Hälften av bullarna har det ena och hälften av bullarna har det andra. Här är bilden på dem som jag lovade! :)

 


Har kommit hem från badminton nu. Det har regnat ända sen imorse D: Och snart ska jag till farmor och städa, och jag ska ta bussen igen och gå en lång väg till henne. Suck -.-


Resten av dagen sen ska jag bara ha en hemmakväll. Mamma har köpt  FRUIT COCKTAIL !!    Älskar det! ^^Hon har också köpt såna tortilla chips. :)


Najs:

1. Fruit Cocktail :D <3 <3

2. Lördagsmys ^^

3. Badminton  :)


  Bajs:

1. Regn!!  

2. Att det är så lång tid kvar till julafton  

3. Att jag inte kan komma på något på tredje-platsen på min bajs-lista :(


Bloggar kanske mer ikväll, au revoir!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards