Alla inlägg den 4 september 2012

Av Elsa - 4 september 2012 21:31

Äntligen har min design kommit!! :D <3 Tack så jättemycket http://bunnys.blogg.se/    :D

Av Elsa - 4 september 2012 20:15

Just nu sitter jag och kollar på Ung Och Bortskämd. Tidigare ikväll kom min storasysters tidigare pojkvän/en av mina närmsta vänner och gav en födelsedagspresent till mig!   Det var chokladpraliner med blåbärssmak. De var goda! :)

När jag kom hem från skolan pluggade jag engelska och franska. Öööööh det är så tråkiiigt   

Jag och Linn är typ besatta av Peter Pan. Detta har uppstått eftersom en kille i klassen liknar han som spelar Peter (Jeremy Sumpter) jättemycket. Men Jeremy är så söt!   Och jag drogar Peter Pan-musiken...

Imorgon är det sista gången vi simmar på idrotten. Jag gillar faktiskt att bada, men inte att liksom, simma. På svenskan ska jag fråga min lärare om vi ska se en film som heter Möss Och Människor någon gång. Vi har läst boken, och jag grät såååååå mycket i slutet. Det var den sorgligaste bok jag har läst.   Och om vi ska se den på film, kommer min klass mobba mig för jag kommer kanske börja gråta och kanske typ dö.


 

Beskriver lite min dag. :)


Godnatt, alla! <3

Av Elsa - 4 september 2012 10:20

Vi börjar engelskan om en kvart, vi har nyss haft matte. Emma sitter och äter knäckebröd, och Linn sitter och pillar med våra mobiler. Jag är hungrig, men jag har choklad i skåpet hehehehehe  

 Här är en flippbild på oss haha

 

Av Elsa - 4 september 2012 07:20

Ett snabbt inlägg innan jag går och borstar tänderna och cyklar till helvetet/skolan. Idag händer inget speciellt tror jag. Bara vanliga lektioner idag. Ska ta med datorn till skolan idag så jag kanske bloggar mer där sen.   


 


Dagens look! Lol, bara skojar haha... valde den stora mysiga tröjan idag! <3 ^^


Have a good day, everybody!

Ovido - Quiz & Flashcards