Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

Glad för ingenting

Av Elsa - 17 juni 2013 21:29

Hejsan, världen.


Just nu känner jag mig för någon anledning bara väldigt glad. Inte så att jag vill hoppa och skrika, jag känner mig bara så nöjd med livet. Jag tror bara att det är sommaren. Sommaren har verkligen makten till att till och med få mig att bli helt perfekt nöjd med livet!


Men självklart finns det andra anledningar till att jag känner mig glad, jag ska grilla imorgon med fina människor som det känns som att jag inte har träffat på länge. Det känns som att det bara kommer att bli en väldigt bra och härlig kväll. Jag älskar vänner. De är så... bra liksom. Särskilt när man skaffar nya, men de bästa är de man haft länge.


Just nu är jag lite trött och flummig, jag försöker bara sysselsätta mig själv under tiden jag väntar på att Project Runway All Stars ska börja. Ledsen att tråka ut er med den ovanstående texten... nu låter jag som en uppmärksamhetshora som vill få kommentarer där folk säger att det inte alls är tråkigt. Någonstans djupt inom mig är det väl det jag försöker göra kanske... hehe.


Jag önskar jag var bra på att skriva. Jag var bättre på det när jag var ungefär tretton, nu komplicerar jag det bara.


Imorgon taggar jag för att cykla i 25-graders värme till Lund!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa - 15 november 2013 19:58

http://m.youtube.com/watch?v=fhbB2wW91jQ&feature=youtube_gdata_player&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DfhbB2wW91jQ%26feature%3Dyoutube_gdata_player# Kolla in min senaste video, gilla om ni gillade och prenumerera gärna! :D tipsa och dela med dina vänner...

Av Elsa - 30 oktober 2013 12:09

Det var alltså strömavbrott aslänge för två dagar sedan på grund av stormen Simone. Kolla in min video om ni vill veta vad jag gjorde för att underhållas under strömavbrottet!   Tryck på gillaknappen om ni gillade och glöm inte prenumerara om ni ...

Av Elsa - 27 oktober 2013 14:35

Äntligen är det höstlov! Fast jag har ändå ett historiaprov på ca 70 sidor onsdagen efter lovet.    Har nyss varit ute och sprungit, det är lite oroväckande att det är +14 grader i slutet av oktober...   Jaja det var ett litet kort inlägg, nu s...

Av Elsa - 25 oktober 2013 20:33

Hej hej jag vet inte om det är någon som läser här längre men för dig /er som gör det tipsar jag om att kolla in min Youtube-kanal istället, för jag är aktiv där just nu! Min kanal är finaelsa och här är en länk, kolla in där vetja! :D    ...

Av Elsa - 29 juni 2013 17:41

Idag var det konfirmandernas konfirmation, och det var lite sorgligt idag att säga hejdå till alla. Men det dröjer inte länge tills vi ses igen, vi har facebookgrupper och sånt, och vi träffas på tisdagsmötena i höst. De här två veckorna har varit jä...

Ovido - Quiz & Flashcards