Alla inlägg den 12 september 2012

Av Elsa - 12 september 2012 20:19

Här är ett videoklipp med Tiger när han ber efter mat (tro inte att vi är hemska människor som inte vill ge vår katt mat, han måste banta, annars kanske han får diabetes eller något), och när Klara bakar scones. Mobba inte min röst, jag är förkyld och pratar med typ bebis/kattröst. ^^



 

Ses imorgon, har faktiskt saknat skolan lite.  ._.

Av Elsa - 12 september 2012 13:23

Tjo ! Testar bara att blogga från mobilen, har laddat ner appen nu :-)

Av Elsa - 12 september 2012 12:05

Som ni tydligt kan se vill Ni, kära läsare att jag ska lägga upp en video där jag sjunger. Det händer nog en tid längre fram, när min röst har blivit bättre. I och för sig har jag redan en video på datorn, men den är inte inte så bra tycker jag, så jag vill nog göra en ny.


Gaaaah, jag får panik, jag hatar att vara borta från skolan, det känns som att jag kommer missa typ en hel termin, och jag kommer få F i de ämnen jag missat under de här två dagarna! Och idag så ser de klart filmen, Big Fish, som ska vara inspiratioen till musikalen!   

Av Elsa - 12 september 2012 08:36

Idag stannar jag hemma igen, upptäckte igår att jag också hade feber, 38.4 grader... Men innan när jag vaknade mådde jag ganska bra men mamma lät mig inte gå till skolan. Jag är fortfarande ganska förkyld, och hostar. Just nu ligger jag i soffan och ska titta på gamla barndomsfilmer/serier. Det är det jag oftast brukar göra när jag är sjuk. Just nu är det Allt Och Lite Till, sen kanske det blir Livet Enligt Rosa. ^^ 


Här är lite bilder som föreställer vad min dag kommer innehålla:

     

Ovido - Quiz & Flashcards