Alla inlägg den 14 september 2012

Av Elsa - 14 september 2012 16:02

Har kommit hem från skolan, skulle egentligen åkt in till Lund med Nora nu, men det regnar, och jag är riktigt trött. Jag borde plugga, ska nog göra det senare.

Imorgon ska jag till stan och köpa typ ett block för läxor tänkte jag, har ett presentkort på Akademibokhandeln. Och ett på Cubus, så jag ska gå dit också. 

Jag kan inte tugga nästan, för det gör så ont med den här jävla metallskiten. 

Sista lektionen idag var syslöjd, jag älskar den lektionen, bästa lektionen på hela veckan!

Just nu sitter jag och kollar på New Zealands Next Top Model, ska bara vara hemma resten av dagen, så skönt med helg sen, även om den kommer spenderas med mycket läxor. Och man ska som vanligt gå upp tidigt imorgon, 9.00, för träning. Eller, jag tycker det är ganska tidigt för att vara helg.

Videon där jag sjunger kommer, men min röst är inte 100% i form än.


Hejdå! <3

Ovido - Quiz & Flashcards