Alla inlägg den 21 september 2012

Av Elsa - 21 september 2012 16:48

Idag hände inget speciellt i skolan. Fast vi fick tillbaka matte-diagnoserna och jag fick 18/30 typ. Jag brukar bara få ett eller två fel på diagnoserna, men nu har jag helt plötsligt blivit sämre på matte! Det är för att vi har fått en ny, sämre lärare. Jag vill verkligen inte få F i matte! 

Efter skolan cyklade jag och Nan till ica för jag ville köpa något gott, det är ju fredag! ^^ Jag tänkte typ chips eller nåt, men så var det 3 donuts för 20 spänn! Och jag hade precis en tjuga. :) 

Efter maten ska jag börja baka kanelbullar. :)


bye!

Av Elsa - 21 september 2012 07:13

Blev inget inlägg igår, var väldigt deppig efter samhällskunskapsprovet. Jag typ bokstavligen grät efteråt. Och jag  vet att jag ofta känner att det har gått dåligt på prov, men nu kunde jag typ inte tre-fyra frågor alls! (av tolv) 

Jag skulle egentligen ha städat hos farmor idag efter skolan, men det blev ändrat till imorgon. Det blir en fullspäckad helg! Jag läääängtar tills på söndag då det är träff med konfan! :D 

Idag är det religionsprov, och jag vet inte hur det kommer gå. Om jag har tur så får jag inte hjärnsläpp! Men det är också syslöjd idag, yeyeyeyeyeyey! Typ alla som har syslöjd tycker att det är någon av de roligaste lektionerna. Tycker iallafall jag och mina kompisar ^^.

I eftermiddag funderar jag på att baka kanelbullar. Är sugen på att baka något med deg liksom... och det var länge sedan jag bakade på grund av alla läxor. Om det blir något bak så kommer det upp en bild, lovar! ;)


Nu måste jag iväg och borsta tänderna, det tar ju längre tid nu, med den här jävla metallskiten. Måste också lägga ner tid på att fundera på vilken jacka jag ska ta, det är värsta vintern.


Hejdååå!


Ovido - Quiz & Flashcards