Alla inlägg den 10 september 2012

Av Elsa - 10 september 2012 12:04

Sitter i skolan och ska snart ha engelska.Har varit på dåligt humör hela dagen för att jag har blivit jätteförkyld. 

Okade inte blogga igår, för jag kom hem från en kompis, Denise. Vi hade haft en "tillställning", med lite tjejkompisar, för hon fyllde år i torsdags. Det var trevligt! Fast det hade varit ännu roligare utan den här förbannade förkylningen. Haha, på no:n började jag typ gråta, eller iallafall gnälla typ för jag hade så jääkla ont i ansiktet och hela kroppen.

Efter skolan ska jag och Linn göra läxan i samhällskunskap, den verkar lite konstig och svår så vi gör den tillsammans  

Ikväll tror jag det är Ensam Mamma Söker, tittar bara på det för att Klaras gamla mattelärare är med där, det är hon Cecilia. x)


 


Bild på LEE (Linn, Emma, Elsa) :)


Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards