Alla inlägg den 17 september 2012

Av Elsa - 17 september 2012 14:43

Tjo!


Idag har det varit en vanlig skoldag, inte så kul. Det "största" som hände var på engelskan, vår lärare var ganska dum. Vi var i grupper och varje grupp skulle skriva om en uppfinnare. Hon hade varit sjuk då vi började med det, och vi hade haft vikarie. Självklart uppfattar man det som att varje grupp ska skriva en text tillsammans, men hon hade tänkt att man skulle söka information gemensamt, och skriva en enskild text! Wtf?? :0 Så när vi var klara sa hon att alla skulle skriva en egen uppsata. Nu måste alla börja om. Fast vi har texten på min dator, jag tror inte jag måste skriva en till. Men ändå, alla blev skitsura.

Resten av dagen ska jag plugga mycket tror jag, har ju två prov på torsdag och fredag.


Byee! :)

Ovido - Quiz & Flashcards