Alla inlägg under april 2013

Av Elsa - 1 april 2013 19:42

Hej! Hoppas ni inte har blivit grovt lurade av någon idag, haha. Det har inte jag iallafall, men det är nog för att jag inte har varit i skolan, där träffar man ju fler människor som kan lura en ju.


Idag var jag, familjen och Simon på en restaurang i Skanör. Det var trevligt, det var jättefina hus där. Tyvärr tänkte jag inte på att fota det, men jaja. Vi gick förbi stranden lite och så. Vattnet var så himla fint, det var alldeles blått i olika nyanser, och det luktade saltvatten. Nu hoppas jag att våren är på väg riktigt!


Här är lite bilder från dagen, maten var jättegod! O_O

 

Wallenbergare :)





Kokosglass och mjölkchokladglass men rabarberstavar :)


 

HAVET!! 



Imorgon börjar skolan igen. Ska faktiskt bli roligt att se kompisarna igen! Sedan är det ju själva skolan som inte kommer bli lika roligt... Men jag hoppas att ni alla läsare kommer att ha en underbar dag imorgon! :)<3



Ovido - Quiz & Flashcards