Alla inlägg den 2 september 2012

Av Elsa - 2 september 2012 18:44

Idag har jag städat mitt rum, kollat lite på filmer på datorn, pluggat. Just nu sitter jag och kollar på 8 Kvinnor, en fransk film. Väldigt trevlig film!   

Imorgon är det skola igen   Meeeeen det är ju också min födelsedag ^^ 

Det blev ett kort inlägg nu, har inget mer intressant att komma med, vi hörs senare ikväll eller imorgon! :)


Av Elsa - 2 september 2012 10:50

Tjo! Idag är det en dag tills jag fyller 15 wihoooo!

Idag ska jag plugga och lite sånt, inget särskilt.


Här kommer ännu ett låttips! Det är en låt som kommer från min favoritfilm - The phantom of the opera. Det här låten är dock inte opera, men de andra låtarna från filmerna är helt underbara! Vissa säger att opera bara är någon som står och gapar och sjunger bara en massa random ord på italienska. Men i Fantomen På Operan sjunger de på engelska, och det är såååå fint  

Jag lyssnar inte på r'n'b, pop och rap, liksom Miley cyrus, Lady Gaga, Justin Bieber, m.fl Jag älskar verkligen filmmusik!! :D


Iallafall, den här låten är nog en av de sorgligaste som finns, den handlar om hur fantomen är så ensam   


Ovido - Quiz & Flashcards