Alla inlägg den 19 september 2012

Av Elsa - 19 september 2012 20:55

Tjena!

Idag hände inget särskilt i skolan. Det roligaste var på elevens val, jobbet inför musikalen. Vi har kommit på en liksom grundhistoria som jag tror kommer bli ganska bra faktiskt! Det känns overkligt att vi ska göra musikalen på något sätt! Alla musikaler som niorna gjort, har jag liksom undrat, hur har de kommit på allt det här? Hur har de hunnit med allt? Aja, vi får se, jag längtar till auditions, jag vill väldigt gärna ha en roll. Eftersom jag kanske ska gå estet teater på gymnasiet är det nog rätt bra. 

Ikväll har jag pluggat samhällskunskap, har prov imorgon. Jag ska plugga mer imorgon på håltimmen, precis innan provet. Därför blir det nog inget inlägg, som det brukar bli. Sen på fredag är det religions-"miniprov". Asså, jag förstår egentligen inte så mycket av vad det är som man ska skriva. Jag längtar tills den här veckan är över! Och på fredag ska jag till farmor och städa, får 200 spänn för det, så det är värt att göra det ^^

Och på söndag är det ledarutbildning med gudstjänst. Ruuuuligt! :D


Här kommer en bild på mig och Simon som var här idag

 

Blixten ser lite konstig ut på mitt ansikte, men bilden är cool ändå!


Tack och hej, leverpastej! <3

Ovido - Quiz & Flashcards