Alla inlägg den 13 september 2012

Av Elsa - 13 september 2012 21:15

Hur gammal är du om fem år? shiiet, då är jag 20!

Hur lång är du? 1,65 m

Vilken var den senaste film du sett? det var Rosa The movie :)

Vem ringde du senast? Linn <3

Hur löd ditt senaste sms och till vem?  "oki, men jag slutar tjugo över två. Jag smsar när jag slutar <3" till Nora

Vad är dagens planer? jaa just nu är ju klockan tjugo över nio... sova? :P

Föredrar du att ringa eller skicka sms? hmmm vet inte, brukar oftast messa.

Vilken ögonfärg har du? ljusblå

När vaknade du idag? 6.30 -.-

Har du någon gång hittat en katt? vadå hittat, katter brukar ju vara ute ensamma? xp

Vilken är din favoritplats? hemma hos mormor och morfar i Finland :)

Vilken plats föredrar du minst? vet inte, skolan? : /

Var tror du att du befinner dig om tio år? svår fråga, antingen kvar i skåne, eller i Stockholm, helst Stockholm.

Vad skrämde dig som barn? NANA I GLASBLÅSARNS BARN!!! SERIÖST JAG GRÅTER FORTFARANDE SÅ FORT JAG SER HENNE!!!!! :OOOOOO :'(

Vem fick dig att skratta senast? Klara.

Har du stationär eller bärbar dator? jag använder skolans macbook, som vi får låna :)

Hur många kuddar har du i sängen? 5 :P

Hur många landskap har du bott i? 1

Är du social? nej typ inte............ isåfall bara med mina närmaste vänner.

Tycker du om kaffe? ja, om det är mycket mjölk och socker i. :) typ cafe latte eller cappuchino.

Vad dricker du till frukost? just nu apelsinjuice eller äppeljuice.

Sover du på någon särskild sida? ehh vet inte, beror vad jag länner för??

Kan du spela poker? nope.

Vill du ha barn? i framtiden ja!

Har du någonsin åkt ambulans? nä.

Föredrar du havet eller en pool? hmmmmmmmmmmmmmm........  havet :)

Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja mamma har väl några någonstans :P

 

Av Elsa - 13 september 2012 16:06

Jag har inte berättat något om det innan, men jag har lite problem med tänderna. Mina hörntänder har inte växt fram, så därför måste jag ha tandställning för att få fram dem. Ni vill nog inte höra några detaljer, men jag skaffade  jag räls idag! Det gjorde typ ont, jag grät lite på bussen för jag tyckte jag såg grotesk ut. Men när jag kom till skolan var alla helt hysteriska och ba"OH MY FUCKING GOD, JAG MÅSTE SE TANDSTÄLLNINGEN!!!!". Det var lite jobbigt, men de sa att det var snyggt. I amerikanska tv-serier brukar det vara så att alla töntar har glasögon och tandställning. Som jag har nu! Jag vet att man inte ska lyssna efter sånt, men det är så svårt att bara ignorera det :,( Linn tyckte att jag såg charmig ut.   Jag måste bara tänka på att jag kommer bli jeeeettesnygg sedan! :-) Jaja, det det känns konstigt i munnen, jag önskar jag bara kunde ha normala tänder!! OCH jag kan inte äta Wasa knäckis på jättelänge :((((((( Det är ju såna jag lever på i skolan!  



Resten av dagen ska jag plugga typ, måste läsa igenom samhällskunskap, har missat mycket i det. Ska också läsa på engelska, franska, skriva lite på novellen, kanske lite hemkunskap, kanske sörja lite också över Wasa knäckig-incidenten :(


See ya!



Ovido - Quiz & Flashcards