Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Midsommarafton

Av Elsa - 22 juni 2013 00:07

Nu sitter jag och tittar på Skärgårdsdoktorn, vilket är det bästa programmet man kan se på tv nu när det är #midsommar. Min midsommarafton har inte varit den mest lyckade, jag och Emma har varit lite i byn och varit med Emil och Emil. Vi var nere vid grillplatsen och tände en eld och hade mysigt. 


För övrigt var grillningen i tisdags rolig, hoppas vi gör om det igen någon gång! Känns roligt att vara med folk från gamla skolan innan gymnasiet börjar. 


Övernattningen i kyrkan var jätterolig! Det var kallt när man vaknade på morgonen, men det var trevligt sällskap och spännande att sova i kyrkan. Även om det inte blev så mycket sömn så var det ändå kul.


Imorgon kommer farmor hit på dagen typ klockan två och sedan på kvällen vet jag inte vad som händer. Det är ju ändå midsommardagen...


Nu ska jag gå och se om det finns jordgubbar i kylen, hehe...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa - 15 november 2013 19:58

http://m.youtube.com/watch?v=fhbB2wW91jQ&feature=youtube_gdata_player&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DfhbB2wW91jQ%26feature%3Dyoutube_gdata_player# Kolla in min senaste video, gilla om ni gillade och prenumerera gärna! :D tipsa och dela med dina vänner...

Av Elsa - 30 oktober 2013 12:09

Det var alltså strömavbrott aslänge för två dagar sedan på grund av stormen Simone. Kolla in min video om ni vill veta vad jag gjorde för att underhållas under strömavbrottet!   Tryck på gillaknappen om ni gillade och glöm inte prenumerara om ni ...

Av Elsa - 27 oktober 2013 14:35

Äntligen är det höstlov! Fast jag har ändå ett historiaprov på ca 70 sidor onsdagen efter lovet.    Har nyss varit ute och sprungit, det är lite oroväckande att det är +14 grader i slutet av oktober...   Jaja det var ett litet kort inlägg, nu s...

Av Elsa - 25 oktober 2013 20:33

Hej hej jag vet inte om det är någon som läser här längre men för dig /er som gör det tipsar jag om att kolla in min Youtube-kanal istället, för jag är aktiv där just nu! Min kanal är finaelsa och här är en länk, kolla in där vetja! :D    ...

Av Elsa - 29 juni 2013 17:41

Idag var det konfirmandernas konfirmation, och det var lite sorgligt idag att säga hejdå till alla. Men det dröjer inte länge tills vi ses igen, vi har facebookgrupper och sånt, och vi träffas på tisdagsmötena i höst. De här två veckorna har varit jä...

Ovido - Quiz & Flashcards