Alla inlägg den 9 september 2012

Av Elsa - 9 september 2012 10:49

Förlåt för att det inte blev något mer inlägg igår, men min kusin, Nora och jag sov över här och jag hade inte riktigt tid.  

Vaniljhjätana blev bra, men jag tycker fortfarande att såna i caféer är godare. 

Nora ringde vid sju-tiden igår och jag gick hem till henne. Vi åt mat där, och sen cyklade vi hem till mig. Vi gjorde inget speciellt, snackade med Klara och Simon lite, vi fyra skulle egentligen ha sleep over i mitt rum, men jag pallade inte så Klara och Simon fick gå in på hennes rum och sova istället. De är typ sura på mig nu för det, men jaja. 


Idag händer nog inget särskilt, ska kanske plugga eller något. Jag hatar söndagar, för dagen efter börjar skolan redan, och det känns bara som att man borde sitta hemma och sörja över det   


 


Här är en bild på ett av vaniljhjärtana jag gjorde! :)


Byeeeeeee! :)

Ovido - Quiz & Flashcards