Alla inlägg den 16 september 2012

Av Elsa - 16 september 2012 20:10

Just nu är jag lite glad, för jag har pluggat fysik nyss och för en timme sedan fattade jag knappt vad det var jag läste, men nu fattar jag! Kanske lite konstigt över att bli glad över det, men tänk för att jag är det nu!  


Har inte lagt upp en låt på länge så här kommer en! Jag började lyssna på den här när jag var typ 10, och då lyssnade jag på den varje dag. Sedan slutade jag, men nu har jag lagt in låten på mobilen! Dave, Lepard som sjunger begick självmord för några år sen, var typ helt kär i honom då. Iallafall, Crashdiet är ett bra band! :)



My weak resistance, of your flower
Got me infected, cause I was to blind to see
Everyone told me, but did I listen
No I was sick'n tired of the same reply from thee

You lead the game, I followed...
You were the bait, I swallowed...

It's a miracle you walk the earth, alone
It's a miracle I stand beside you
You're like a plague in a wide'n open show
You pass it on like I need it the most

I smelled your rose'n caressed your pelats
Never bothered by the thorns that made me bleed
Cause I longed to feel you so deep inside me
But now I'm stukk with you forever without remedy

You lead the game, I followed...
You were the bait, I swallowed...

It's a miracle you walk the earth, alone
It's a miracle I stand beside you
You're like a plague in a wide'n open show
You pass it on like I need it the most

You knew my pain...
You lead the game...
And I followed yeah I followed
Your lies, your play, you're all the same to me...

It's a miracle you walk the earth, alone
It's a miracle I stand beside you
You're like a plague in a wide'n open show
You pass it on like I need it the most

It's a miracle you walk the earth, alone
It's a miracle I stand beside you
You're like a plague in a wide'n open show
You cut me of like I need it the most

(miracle) (miracle)
It's a miracle you walk the earth, alone
It's a miracle I stand beside you
(miracle) (miracle)
You're like a plague in a wide'n open show
You cut me of like I need it the most




Av Elsa - 16 september 2012 16:43

Jag bloggade inte igår för att jag sov över med några kompisar. Vi träffades i Lund under Kulturnatten, och bestämde oss för att sova över. :) vi har pluggat väldigt mycket, jag tror jag är på väg att gå in i väggen, det är helt enkelt inte okej att ha så många läxor som vi har på en gång. Jag kan klara alla ämnen, men nu har vi allting på samma gång, och jag dör.

Men vi gjorde roliga saker också, vi kollade på Peter Pan och vi båda ÄLSKAR Peter (Jeremy Sumpter) nu. Vi blev helt speedade när han accepterade vår vänförfrågen på facebook, men när jag tänker efter är det nog en liten chans att det är Jeremy på riktigt. :/

Vi somnade runt klocken tre och gick upp ca klockan 12. Jag hatar att vända så här på dygnet.

Vi kollade på Sunes Jul också, haha kärlek till det, den bästa julkalendern <3

Kanske kommer ett till inlägg senare, jag måste plugga fysik och religion. Det är sånt bullshit att allt blir så mycket jobbigare på gymnasiet! Min syster hade knappt några läxor alls under ettan. Jag kommer nog gå estet, och det kommer vara ganska chill. Men alla lärare säger liksom "Ni ska inte klaga nu, det här är en förberedelse för gymnasiet" B-U-L-L-S-H-I-T.

Igår i Lund köpte jag en skrivbok för läxor, förhoppningsvis kommer det att bli lite "roligare" att plugga nu.

Ååååh jag längtar till gymnasiet!! :(


Hejdå.    

Ovido - Quiz & Flashcards