Alla inlägg den 1 september 2012

Av Elsa - 1 september 2012 15:45

Här är skolfotot! Egentligen såg jag det för några dagar sedan men jag har typ glömt att ladda upp det . ^^

Tycker det blev rätt så bra! Ett av de bästa skolfotona på flera år faktiskt :) Eller vad tycker ni?   


 

Av Elsa - 1 september 2012 10:40

Godmorgon, alla! :)


Vaknade för typ en timme sedan, har ätit frukost, och tittar på tv nu. Tror det blir en hemma-dag idag. Skulle egentligen varit på träningen nu, men det var ju inte idag  .  Jag ska kanske plugga samhällskunskap som är till tisdag. Vi ska läsa fem sidor och svara på frågor, och eftersom jag fyller år på måndag, och farmor kommer och så, kommer jag nog inte ha så mycket tid till att plugga... 


Btw, inte för att vara dryg eller något, men jag skulle verkligen uppskatta om ni läsare kommenterar mina inlägg ibland, man vill ju gärna ha lite respons. Just sayin'!   


Ha en fortsatt bra dag!

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards