Alla inlägg den 7 september 2012

Av Elsa - 7 september 2012 20:50

Har glömt att blogga under dagen hehe... ^^ 

Jag måste säga att jag älskar den sista lektionen på fredagar, syslöjd. Den är direkt efter lunch, och vi är bara 8-9 stycken, och bara tjejer. Det är så lugnt och tyst. I slutet av lektionen hade vi typ värsta festen vi dansade till musik. X) Vi var nog så glada över att det var fredag. Jag längtar till nästa syslöjdlektion!  

Imorgon är det träning, resten av dagen vet jag inte vad som händer.


Ses imorgon! :)

Av Elsa - 7 september 2012 06:55

Godmorgon alla sötnosar!

Sitter i köket och har precis ätit två rostmackor och druckit ett glas juice. Igår pluggade jag ganska mycket, och jag upptäckte att jag hade glömt fysikboken i skolan. Så då fick jag sitta och lyssna istället på en röst som berättar texten på datorn. Det var så drygt, 10 sidor! Nu tror jag att jag kan allting ganska bra ändå!    

Åååh, idag är det den långa dagen, där vi har fem lektioner innan lunch. Men det gör inget, jag har såna här knäckebröd med mig!

Vi börjar med engelska idag, har ingen lust med det.   


Hoppas alla läsare får en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards