Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Elsa - 28 februari 2013 16:22

Tjenare!


Igår kväll blev det 18 grader i vårt hus. På morgonen var det 15 grader! Det var något fel men värmen i huset, och här har varit en gubbe som kollade på det idag och han säger att han ska ha fixat det. Men jag känner typ ingen skillnad... det kanske tar lite tid? Men det är jobbigt att det ska vara så kallt, sitter här med min mysiga morgonrock.

Idag fick jag äntligen en ny datorladdare! Nu slipper jag ha låneladdaren.

Idag fick jag också mina doc martens! :DD Just nu är de såklart en plåga att ha på sig, men när jag har gått in i dem ett tag kommer de nog bli bekvämare.

Ikväll ska jag plugga, plugga, plugga. Under veckan har vi också fått läxa i franska och kemi. Jag har glömt kemiboken i skolan. Om bara Linn kan se snart att jag har skickat ett meddelande till henne om att fota sidorna och skicka det till mig ska det nog ändå gå bra!!?

Imorgon är det träning, det ska bli kul, har inte spelat badminton på ett tag nu.

Bild på hur mina doc martens ser ut

 


Hejdå! :)


Ovido - Quiz & Flashcards