Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Elsa - 15 februari 2013 22:30

Så fett tråkigt jag har nu.........

 

Bullarna jag bakade tidigare idag blev inte så jättefina, men de blev goda! :)

Det var roligt på träningen, förutom att jag missade bussen, så då fick jag vänta jättelänge på nästa buss hem. Men det sämsta med den här kvällen är att jag är hemma helt ensam till halv tolv. Mamma och pappa är på bio och Klara åkte till Simon istället. Jag har skypat med Linn nyss i någon timme, och just nu kollar jag bara på tv. 

 

Jag vågar inte gå och lägga mig när det inte är någon annan hemma, men då måste jag försöka hålla mig vaken till halv tolv. Jag får väl somna på soffan?

 

Nu ska jag återgå till att sitta i soffan i min ensamhet.

 

Godnatt!

Av Elsa - 15 februari 2013 14:02

Vill bara informera om att det är en ny omröstning på g!

Så hur säger ni lakrits? Själv säger jag det med långt a, men jaja, rösta på! ;)

Det var bara det jag ville säga! <3

Av Elsa - 15 februari 2013 11:07

Godmorgon!

 

Jag vaknade för någon timme sedan och har precis ätit frukost. 

 

Min dag kommer bestå av att baka bullar och spela badminton. Mamma är på jobbet och Klara är i skolan (hon har inte studiedag som jag har idag hähähähä), pappa har åkt in till Lund, så jag är lite forever alone idag. 

Jag taggar för imorgon, whoop whoop!

 

Nu ska jag gå och borsta tänderna, klä på mig, sedan ska jag nog sätta igång med bakningen. Hoppas det blir bra, det var länge sedan jag bakade bullar, och mamma är inte här, jag brukar alltid få hjälp av henne när jag får problem... men det blir säkert fint ändå! ^^

 

 

 

Vi ses kanske senare idag, ha det så bra alla underbara! <3

Ovido - Quiz & Flashcards