Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Elsa - 27 februari 2013 07:07

Hej!


Skriver ett litet inlägg nu innan jag ska iväg till skolan.


Förlåt att jag inte har bloggat på två dagar, men jag har haft fullt upp med att plugga, igår pluggade jag fyra timmar i streck, sen stack jag till tisdagsmötet. Det var kul, vi gjorde pizza! :p

Idag börjar det med idrott. Jag vet inte om jag ska ha de nya träningsbyxorna nu, eller om jag ska ha dem på badmintonträningen på fredag istället. 

Förresten är det svinkallt ute, just nu är det -3.9° ! Har ingen alls lust att gå ut... men jag antar att det sen på eftermiddagen kommer var ganska varmt, hatar när det är så att man måste ha på sig värsta vinterkappan på sig på väg till skolan, och på vägen hem är den alldeles för varm för att ha på sig.

Idag ska vi jobba med musikalen. Hoppas de bestämmer rollerna snart, alltså! Det har ju hållt på med att bestämma dem i typ två månader nu, och börjar det inte bli lite bråttom, skådespelarna måste ju få tid på sig att öva på sitt manus? Hoppas mest att jag får spela Elisabeth Swan (från th pirates of caribbien, ja vi har henne med i vår musikal, Jack Sparrow också). Hon är nog lättast och roligast m och spela.


Men nu måste jag gå och borsta tänderna, hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards