Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Elsa - 20 februari 2013 19:14

Hej!

Jag har inte haft någon lust att blogga de senaste dagarna.

I tisdags följde jag med Klara när hon städade hos farmor. Innan gick vi och shoppade lite i Lund. Jag köpte ett par blåa byxor och en vanlig svart kofta. Bilder kommer senare! :)

Igår bakade jag cheesecake, på kvällen skypade jag med Linn.

Idag har jag bara varit hemma och städat mitt rum och rensat garderoben. 


Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, ska höra med Linn om hon vill göra något, Emma är ju hemma och är sjuk stackaren :(


Som ni säkert märkt har jag också en ny design! Tack, bunnys.blogg.se! :D <3

Ikväll ska jag se Sveriges Mästerkock, ska poppa popcorn till det också :p

Ses senare ikväll, eller imorgon!


Här är en bild på mig!  

Ovido - Quiz & Flashcards