Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Elsa - 17 februari 2013 13:09

Vi sov aldrig över igår, Emma blev sjuk och åkte hem, jag bestämde mig för att också göra det. 

 

Men vi såg i alla fall filmen, och dne var bra! Haha, på vissa ställen skrattade jag rätt mycket. ^^

 

Men på busshållsplatsen var det inte så roligt, två tjejer från parallellklassen var där och de började vara riktigt otrevliga mot oss och frågade en massa frågor som baserats på rykten och som inte hade med dem att göra. När vi bestämde oss för att inte svara dem höll de bara på och sa: "Hallåååååå, har ni tappat talförmågan, eller? Ni visar ingen respekt, ni behöver inte börja böla". 

Jag trodde bara att de inte var så omogna och otrevliga längre, jag trodde att vi på något sätt hade kommit överens om att vi bara skulle ignorera varandra, så blir alla nöjda. Det värsta är att de själva skriver på facebook och säger och man ska visa respekt åt alla, att man inte ska ta någon skit, att man ska sköta sitt och strunta i vad andra gör. Men så gör de inte det själva!!!!

 

Idag ska jag till Linn, för vi måste göra klart musikarbetet.

Ovido - Quiz & Flashcards