Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Elsa - 23 februari 2013 11:37

Hej hej!

Har precis ätit frukost, och när mamma kommer hem ska vi åka till Nova! 

Igår när jag var hos farmor sa hon att hon vill köpa ett par Doc Martens till mig! :D Det är för att hon har köpt ett par till Klara så hon tyckte det var orättvist om inte jag får några ^^. Jag har redn ett par lila Docs men det är något konstigt med dem, de är helt sladdriga typ och lite för stora... Men vi får se om det finns några på Nova, om det gör det vill jag ha ett par vanliga svarta. Så när jag kommer hem kanske jag har med mig ett par nya Doc Martens, yeyeyeyey! :D


Jag ska också köpa den här klubbtröjan, och ett par nya träningsbyxor. Jag har också ett presentkort på Carlings. Alltså, jag gillar deras kläder och så men deras provrum gillar inte jag. Draperiet går bara upp till axlarna, så vem som helst som går förbi kan ju bara gå där och bara "Halli hallå i luckan, amen den där tröjan var väl fin, snygg bh förresten!" Jag brukar sitta ner och prova kläderna för jag är rädd för att speciellt typ långa killar ska gå förbi. Men, men!


Lägger upp bilder sen när jag kommer hem om jag köper något! :)

Ovido - Quiz & Flashcards