Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Elsa - 13 februari 2013 18:32

Hej p'rej! ^^

 

Idag hade jag, Linn och Emma egen lektion i idrott. Vi spelade badminton. Det gick inte så bra under upp värmningen, många tyckte att det var rätt tråkigt verkade det som. Men sedan när vi började spela badminton verkade de flesta ha kul. :)

 

Hon som vi går till på skolan när vi har problem med datorn är sjuk, så jag har inte kunnat få tag på en laddare. :( Hoppas att hon är frisk imorgon, annars kommer jag vara utan laddare hela lovet :'(

 

Imorgon är det alla hjärtans dag, och som många andra tycker jag att det borde kallas "forever alone-dag". Har ingen att dela den med buhu :(........................................

 

På lördag ska jag, Linn och Emma gå på bio och se Ego! Den verkar väldigt bra faktiskt, ser fram emot det. Sen ska vi hem till Linn och sova över där och se på Melodifestivalen och ha lite myspys. Lääääängtar <3

 

Nu ska jag gå ner och kolla på tv eller något.

 

Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards