Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Elsa - 16 februari 2013 10:46

Lördag!

 

Jag har precis duschat och ska snart äta lite frulle, sen vet jag inte vad jag ska göra, ska packa lite och så. 

Vi ska se den omtalade filmen Ego på bio idag, den verkar bra så jag är taggad!

Jag ska gå till Linn runt klockan tre.

Imorgon ska vi göra klart vårt musikarbete, för vi hade missuppfattat uppgiften lite, hehe... men jag tycker vår musiklärare hade kunnat vara tydligare också! Så jag måste ha med mig datorn till Linn, jag har fått låna en laddare över lovet, sååååå skönt <3

När vi kommer hem ska vi antagligen se Melodifestivalen, Amanda Fondell ska vara med! :D Älskar hennes musikstil, hon är för jävla cool, min förebild typ. 

Jag är så jävla sugen på såna här regnbågsklubbor, jag ska nog köpa en eller två på bion. De är såååå goda.

Resten av sportlovet har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag kanske ska åka in till Lund och beställa en badmintontröja med mitt namn på på Intersport, jag vill också köpa nya träningsbyxor.

 

Vi kanske ses ikväll, om jag kommer ihåg, orkar, eller har något nytt att komma med!

Au revoir!

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards