Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Elsa - 24 februari 2013 15:04

God eftermiddag!


Igår gick jag och mamma in på Intersport och vi beställde klubbtröjan, och vi köpte ett par nya träningsbyxor! De är sjukt bekväma, men jag tror inte jag vill ha dem när jag inte tränar... men jag förstår dem som har såna till vardags!

Och angående de Doc Martens jag skulle få av farmor så fanns dem i olika skoaffärer, men de var såna som jag redan har, som blir slitna lätt. De har liksom ingen söm där uppe och jag vill ju inte ha sådana jag redan har som jag inte gillar. Så när vi kom hem beställde vi på nätet, och de ska komma om 6-9 dagar! :D Läääängtar <3

Idag har jag bara pluggat historia! Ååh, vad jag hatar det, det är så tråkigt! 

Jag hatar vädret också, tur att februari bara är i 28 dagar så kommer den första vårmånaden, mars snabbt! Även om våren inte kommer direkt när mars börjar, men ändå.


Imorgon börjar skolan igen -.-


Här är byxorna jag köpte igår!

 



Ovido - Quiz & Flashcards