Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Elsa - 21 februari 2013 12:50

Nu har jag tagit bort min fula hurts från mitt rum. Nu är det fint! :)

Här är kläderna jag köpte i tisdags, älskar byxorna! <3

   


Nu ska jag fixa lite lunch och titta på tv, see ya'!

Av Elsa - 21 februari 2013 10:19

Godmorgon!

Har precis vaknat och ätit frukost. Jag vaknade på det undrbaraste sättet, det var fåglar som kvittrade utanför mitt fönster, och solen sken och snön hade smält lite. Fast det är fortfarande ganska kallt. Åh, vad jag längtar till våren jag drömde inatt igen att jag vaknade och det var typ femton grader ute så jag kunde ha min jeansjacka när jag cyklade till skolan, och det var helt underbart! Jag drömde att det var vår för några nätter sedan också, så jag måste verkligen längta. Men det kommer nog fortsätta snöa, jäkla snö!


Idag ska jag bara vara hemma alltså. Jag har en hurts (en sorts byrålåda) på mitt rum som bara är i vägen och som jag haft där hur länge som helst. Den är så jobbig och ful, och jag kanske ska ta fram verktygen och börja plocka isär den, så jag får bort den!


Jag borde också plugga lite historia också, vi har historie-prov på fredagen efter lovet och det är ganska många sidor att läsa. Det handlar om andra världskriget.


Här kommer lite roliga bilder!





   







   







Ovido - Quiz & Flashcards