Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Elsa - 3 februari 2013 14:18

Har inte bloggat på några dagar... men det är för att det inte har hänt något alls speciellt. Har bara gått i skolan, kommit hem, pluggat och sovit. Inte särskilt intressent att skriva om ^^

 

Idag har jag inte heller gjort något speciellt.

Jag och mamma var och handlade, jag köpte godis till svenska np på onsdag och fredag. Längtar tills den kommande veckan är över verkligen! Har matteprov på tisdagen och torsdagen, och sedan svenskan då... plus en massa andra läxor. 

På tisdag ska jag till tandläkaren, och jag hoppas att det inte tar så lång tid där, så jag kommeri tid till matteprovet... lite pinsamt att komma till matten när alla andra redan har börjat med provet.

På tisdag ska jag också på tisdagsmöte då ska vi spela pingis. Haha, jag vet inte om jag är så jättebra på pingis.

 

Det var det enda jag hade och komma med, en liten uppdatering bara! :)

Ovido - Quiz & Flashcards