Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Elsa - 14 februari 2013 19:05

Hello!

 

Nu är det äntligen sportlov! Det förtjänar vi verkligen. Ska verkligen passa på att bara vara hemma och slappa.

Men jag börjar sportlovet med att ha en Lee-helg på lördag!

Imorgon ska jag baka bullar tänkte jag. Bilder kommer om det blir av :)

 

Idag är det ju alla hjärtans dag. Både mamma och pappa köpte chokladpraliner. Men annars har jag inte märkt av det alls.

I skolan idag såg vi på Sophie Scholls. Jag tyckte det var en väldigt bra film, är att rekommendera! Men min klass är så trångsynta, de bara sa "öööööööööh, vad tråkig FILM!!!!" De gillar bara James Cameron-filmer, actionfilmer eller romantiska, amerikanska komedier. Det är synd vad de missar så mycket. De ser bara vad som anses som "coolt". Menmen, alla gillar ju olika.

 

Här är förresten två bilder från fotograferingen till Klaras projektarbete! Klara har gjort åda klänningarna, och även om det var riktigt kallt, så var det även väldigt kul faktiskt. Och det blev ju bra bilder. :) 

Skriv gärna vad ni tycker! :D

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards