Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Elsa - 6 februari 2013 16:26

Hej!

 

Idag hade vi nationellt prov i svenska, det var en läsförståelse. Jag tycker det var rätt svårt på vissa frågor, andra tyckte att det var jättelätt. 

På rasten gick vi till ica för att Emma skulle köpa choklad. Det var hemskt, det snöade asmycket -.-

Nu är jag jättetrött, och det är matteprov imorgon, men jag tror inte att jag behöver plugga. Vi ha redan gjort första, enkla delen av det och det gick bra!

Efter rasten hade vi bara en lektion, musikalarbete. Vi fortsatte med att jobba med manuset bara.

 

Just nu dränker jag mina öron med kevlarsjäl-kent för det är så jag känner mig just nu. Coolt hur en låt kan beskriva ens känslor så bra och exakt.

Vill ha en pojkvän, jag vet, jag är fjortis men det är sant :'(

 

Ovido - Quiz & Flashcards