Alla inlägg den 29 december 2012

Av Elsa - 29 december 2012 13:24

Idag är det lördag!

 

Fast det spelar ingen roll om det är måndag eller lördag, för det är ändå jullov, så man är alltid ledig... 

Jag vaknade vid typ halv elva, åt frukost, sen städade jag mitt rum. Linn och Emma ska sova öevr här på nyårsafton så, det är trevligast om det inte ligger en massa dammråttor på golvet då...

 

Så vad ska vi göra på måndag? Jo, vi ska laga en trerätters-middag. Till förrätt ska vi äta räkmacka och som varmrätt ska vi äta entrecôte med pommes frites och bearnaisesås plus en avokado-och tomatsallad som jag tycker är jääääättegod :o. Till efterrätt ska vi laga gino med flädersorbet. Får se hur det blir med att laga mat, vi ska vara hemma själva, mamma och pappa ska gå på en konsert och äta hos farmor. Men det blir säkert gott!

Sen ska vi kolla på Bombay Dreams. Kanske inte den nyaste filmen, men dn är väldigt bra, och älskar humorn i den filmen! X) Ett filmtips från mig!

Efter det ska vi gå ut och kolla på fyrverkerierna, sen ska dem sova över! Ser verkligen fram emot det, kommer bli asnajs! :D

 

Btw, om ni inte har sett det så är det en ny omröstning, här till vänster. Har ni något nyårslöfte för år 2013? :)

Det har iallafall inte jag, glömmer det typ alltid...

 

Bye! <3

Ovido - Quiz & Flashcards