Alla inlägg den 14 december 2012

Av Elsa - 14 december 2012 18:02

Tjo!

 

Igår fick jag reda på att jag har höjt mig från ett B i hemkunskap till ett A! Och odag fick jag reda på att jag har A i slöjd och franska! :D 

Jag satsade vekligen på att få A i franska, och det känns så gött att ha fått det nu! 

Plus att vår syo kom idag till slöjden och sa att det finns en plats på Spyken, för skuggning på humanistiska linjen. Jag funderar på att gå det, så jag ska skugga där den 10 januari! :D

Och en annan kul sak som hände idag, var att jag fick sms om att det gick att köpa biljetter till Hitta Nemo i 3D. Jag ska gå dit med Linn och Emma, så vi reserverade biljetter till premiären, den 25 december. Ser verkligen fram emot det!

 

Imorgon ska jag på träning, och till några kusiner för julklappsbytning.

På söndag ska jag och mamma till stan och köpa en klänning till julmiddagen. Hoppas att den jag vill köpa passar, för annars vet jag inte vilken jag ska ta!

 

Skönt med helg efter en bra vecka! :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards