Alla inlägg den 16 december 2012

Av Elsa - 16 december 2012 17:36

                       

Av Elsa - 16 december 2012 15:22

Har kommit hem från stan nu, klänningen jag hade tänkt köpa var slut, men där fanns en annan liknande :)

Är jättenöjd med den, längtar till julmiddagen! :D

 

 

 

Den ser snyggare ut när jag har på mig den... ^^

Av Elsa - 16 december 2012 09:04

Godmorgon!


Har nyss tittat på dagens avsnitt av julkalendern, och jag är ganska besviken över en sak... han som soelade greven är ju inte samma, det är han som spelar Jean som spelar honom. Jag förstår om han som spelade den riktiga greven är typ död eller inte kan vara med av en annan anledning, men ändå, det känns lite löjligt på något sätt...

 

Men jag blev glatt överraskad när jag såg att Astrid och Melitta var med! :D Hihi, och Melittas barn ^^ Så roligt!!!

 

Vid lunchtid ska jag och mamma åka in till stan och köpa klänningen till julmiddagen! Måste också köpa hörlurar (vill inte önska mig det i julklapp, är för lång tid till julafton).

 

Ses sen kanske!

Ovido - Quiz & Flashcards