Alla inlägg den 7 december 2012

:'(

Av Elsa - 7 december 2012 14:26

Har kommit hem från sista dagen av praon nu... det var jobbigt att lämnan klassen! En tjej som hette Lisa kom och kramade mig om och om igen haha :'( Jag fick typ skriva en massa autografer och rita en massa... men vi kommer nog att träffas i backen ibland, på väg hem från skolan!

 

Snart ska jag ner till bussen och åka till Lund. Såååå taggad!

 

Ikväll ska jag se på finalen av x factor. Hoppas Isak vinner, men jag tror att Awa kommer att vinna.

 

Imorgon ska jag inte göra någonting, ska bara gå på träningen och sen vara hemma och slappa, och städa mitt rum.

På söndag ska vi då hem till kusinerna, för födelsedags"kalas"... han fyller tjugo så jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det! Men vi ska iallafall dit för att han fyller år.

 

See ya!

Ovido - Quiz & Flashcards