Alla inlägg den 1 december 2012

Av Elsa - 1 december 2012 21:35

Jag, mamma och Klara åkte in till Lund idag och gick lite på julmarknaden. Vi gick in i lite olika affärer... jag köpte ett änglaspel, för jag tycker de är så mysiga, och har alltid velat ha en sån :D

Det har varit en bra 1 december! :) Och det är väldigt passande att det har börjat snöa jättemycket nu! Sååååååååå mysigt! :DD 

 

Här är lite bilder från dagen :)

 

Julgran i Lund :)

 


Änglaspelet.

 

 

     

DET SNÖAR!!!!!!!!

 

 

Hejdå! :D

 

 

 


Av Elsa - 1 december 2012 09:38

Hallå, folket! :D

 

Idag är det första december och jag känner riktig julkänsla. 

Jag  vaknade klockan fem över halv 9 och öppnade den första luckan i min julkalender från gleerups. Sen gick jag ner, och mamma hade lagat gröt och köpt lussebullar! 

Sen satte jag mig i tv-soffan och väntade spänt på julkalendern. Jag älskar att de har samma musik som i den vanliga Greveholm! Och jag kan inte riktigt säga något negativt om den nu, har bara sett ett avsnitt...

 

 

 

Idag ska jag bara gå på träningen, sen ska jag bara vara hemma, julpynta lite och sen vet jag inte mer... :)


Ha en bra 1 december! :)

Ovido - Quiz & Flashcards