Alla inlägg den 17 december 2012

Av Elsa - 17 december 2012 14:49

Hej, hej!


Har kommit hem från skolan, det var chill.

På idrotten spelade vi volleyboll. Det ska vara en match mellan lärarna och eleverna på torsdag eftermiddag, men jag vill/ska inte vara med... är inte så bra på det. ^^

På no:n dissikerade vi koögon, men inte jag, det var så äckligt! Så jag fick sitta själv typ med en plastmodell av ett koöga istället och svara på frågor. Mådde så illa...   

På bilden var det mysigt, vi julpysslade och lyssnade på julmusik! :)

 

Sen cyklade jag hem, utan Linn för hon var sjuk idag. Det är väldigt många som blir sjuka nu, hoppas, hoppas jag inte blir det! För då kommer man ju missa avslutningen och julmiddagen! :(

Jag var ju sjuk förraåret på avslutningen... eller så var det förr, förra året... aja whatever!

Vi köpte biljetter till middagen idag.

 

Det är världens sorgligaste väder ute, snön bara smälter och töar på grund av regnet och att det är plus-grader! Det är sånt här väder det ska vara i februari-mars...

Ovido - Quiz & Flashcards