Alla inlägg den 6 december 2012

Av Elsa - 6 december 2012 16:39

Tjo!


Måste bara tipsa om en låt, Håll ditt huvud högt-Kent. Den beskriver så mycket! Bland annat min kärlek till mina älskade vänner <3

 

Men idag var det den näst sista dagen av praon... kommer bli lite sorgligt att lämna det! Och jobbigt att plötsligt gå tillbaka till alla läxor och jobbiga ämnen -.-

Vi åkte pulka på en av lektionerna, det var kul tills jag ramlade av pulkan medan jag åkte :( det gjorde lite ont, men det kändes som gamla, goda tider! Det enda som saknades var termobyxor och en basker (som jag hade på mig då x) ) 

 

Jag måste säga att jag är riktigt besviken på julkalendern det här året :(((((((((( Skämten är inte så roliga och allt är mycket barnsligare på något sätt.

 

Imorgon taggar jag för att åka in till stan för julhandel men Linn och Emma! <3

 

Ses imorgon! 

 

Hejdå, vi ses, adjö, farväl...

godnatt sov gott min väääään!

Ovido - Quiz & Flashcards