Alla inlägg den 2 december 2012

Av Elsa - 2 december 2012 16:37

Jag och Klara har nyss gjort en snölykta i trädgården! Det gick typ inte att göra toppen på den -.-  Och "snöbollarna" blev inte så lyckade, det var inte bra kramsnö...

Men den är ju ändå mysig!   

 

 

Av Elsa - 2 december 2012 09:14

Dagens låt är Chans-Kent. :) 

Det här var den sista låten i listan, men jag kommer nog komma med låttips lite då och då ändå. :)

 

1 advent! :D

Så här lägligt har snön aldrig kommit! När jag vaknade imorse var det säkert 10 cm! Och det snöar fortfarande ganska mycket. 

Idag händer nog ingenting. Har sett på julkalendern, resten av dagen ska jag nog bara vara hemma och chilla.

 

Imorgon ska jag tillbaka till praon. Då blir det säkert pulkaåkning! Roligt, men jobbigt... måste säkert ha termobyxor -.- 

Jag vill inte tillbaka till skolan veckan efter, då måste jag göra saker igen x) Nu behöver jag ju inte lyssna på vad läraren säger... men det blir ändå rätt så chill de sista två veckorna, det blir temadagar och sånt. Shit, vad tiden har gått snabbt, jag började ju nyss nian, det var nyss augusti!

 

På fredag ska jag, Linn och Emma in till Lund och julhandla :)

 

Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards