Alla inlägg under oktober 2012

Av Elsa - 3 oktober 2012 10:28

Sitter just nu i skolan och ska snart ha kemi. Vi ska få tillbaka fysik-proven, hoppas det gick bra! :) Längtar lite tills jag får det. 

Har nyss haft svenska, skrev klart min novell, jag blev ganska nöjd med den!

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva.


Najs:

1. Konfan <3

2. Helg

3. Chips


Bajs:

1. För små byxfickor

2. Hundbajs på vägen

3. Tandställning 


Av Elsa - 3 oktober 2012 07:01

Godmorgon!


Jag bloggade inte igår för att jag kom inte in på sidan :( Menmen jag var på konfa-möte vilket var helt underbart som vanligt!! Vet inte vad jag skulle gjort utan den platsen man bara kan gå till några timmar en gång i månaden och vara sig själv till 100%.   Och nästa termin får jag komma när jag vill, alltså oftare än en gång i månaden!   


Idag mååååååste jag verkligen plugga hela dagen. Nu lovar jag mig själv, ingen tv förrän jag har pluggat och antecknat på hela hemkunskapen! Asså oh my god jag kan ingenting :(


Idag börjar det med idrott. Jag har tagit på mig idrottskläder redan nu så jag slipper byta om där nere på skolan sen.

Det är också jobb med manuset idag :D


Vi fick tillbaka so-proven igår. Jag fick ett D. Hmm.


Kollade nyss ut genom fönstret, och la märke till att det har blivit jättemörkt! Men på ett sätt kan det också vara lite mysigt, jag längtar till Halloween, det är den mysigaste högtiden näst efter julen :)


Btw, bibelläsandet går bra! (y) Hoppas bara att jag inte tröttnar och lägger av : /


Ses senare!





Av Elsa - 1 oktober 2012 16:36

Jag är helt utmattad, vi har orienterat i skrylle med skolan idag. Jag var med Linn, och det gick ganska bra tror jag! Vi fick 18/20 kontroller :)

Sen hade vi fysik-prov idag också. Seriöst så vet jag inte hur det gick... hoppas iallafall att jag blev godkänd. 

På matten fick vi tillbaka A-delen (de lättare uppgifterna av provet). Jag fick 18/19 :D Men det gick nog inte lika bra på B-delen :/

Imorgon är det konfa-möte! Det är hela eftermiddagen, så då får jag ingen tid till att läsa på till hemkunskaps-provet. Då måste jag verkligen göra det idag och på onsdag!

Jag har bestämt mig för att försöka läsa ut bibeln på ett år! Jag började igår, och om jag läser ca 15 minuter varje dag, så kommer jag nog klara det :) Det kommer nog bli jobbigt ibland... men jag ska försöka! :D


bye!

Ovido - Quiz & Flashcards