Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Elsa - 28 oktober 2012 15:09

Hmmmmm tricky one... jag vet inte, jag brukar inte fråga andra om det? x)

Kanske In the arms of an angel med Sarah McLachlan ?


Idag gör jag ingenting... har läst, tittat på tv, suttit vid datorn. Har också packat kläderna till statistjobbet i Malmö imorgon :D Lääängtar, men jag är också lite nervös x(. Men det blir säkert kul! ^^(y)


På tisdag ska jag till farmor och städa, och får peeengar! :) Det passar perfekt för jag och Emma ska åka med Linn till Väla och shoppa loss! Sen får jag också min lön för imorgon. Fast den kanske kommer mycket senare... men iallafall, jag är riktigt shopping-sugen!

På onsdag är det halloween-fest hos Denise med några kompisar, det ska också bli kul! Jag ska ha på mig min gothic-lolitaklänning. Den är svart med spets och sånt fint. Ska också ha lite läskigt smink, och tiara. Jag vet inte vad exakt jag klär ut mig till, Emma tyckte att det lät som en död prinsessa. Det låter ju bra!

Sen resten av lovet måste jag plugga kemi, men det gör mig såååå deprimeeerad :(((((((((((((((((((((((((((((((((( Jag fattar ingenting :(

Ovido - Quiz & Flashcards