Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Elsa - 9 oktober 2012 20:10

Jag och klara bakade citronmuffins ikväll. Vi blev jättenöjda! :-)

Av Elsa - 9 oktober 2012 15:40

Hej alla! :)


Idag var det en vanlig skoldag. Började med klassråd, då pratade bara syon. Han snackade om praoplats och sånt. Jag tror jag ska praoa på min gamla grundskola, ska nog gå dit imorgon och fråga om de kan ha mig. Hoppas! Sen var det kemi. Vi hade vikarie och ett prov typ. Oförberett, men vi fick vara i grupp. Det gick inte så bra, vi hann inte alls klart! Men det var nog inte så viktigt... sen var det matte, det var bara tråkigt, inget speciellt hände. På engelskan ska vi skriva om en egen uppfinning typ, men jag kom inte på någon så jag får låtsas att jag har uppfunnit strykjärnet istället. 

Resten av dagen var inget värt att skriva om ^^


Linn fyllde 15 år idag!! GRATTIIIIS!!! <3 <3    


Ååååånej imorgon är det skytte, JAG VILL INTEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Asså jag blir deprimerad, jag börjar typ gråta :(((((


Här kommer en liten bild på mig, har inte lagt upp en bild på 100 år :)


 


Nu ska jag titta lite på tv, plugga och läsa bibeln. 

Byyye!


Ovido - Quiz & Flashcards