Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Elsa - 12 oktober 2012 17:08

Jag och mamma har kommit hem från stan, vi letade fter en ny vinterkappa till mig, men vi hittade ingen D: får väl leta vidare någon annan gång! Men vi hittade en gullig mössa i en mössaffär ^^


Om det är någon som är intresserad, så ska min klass visas på tv4-nyheterna på lördag. Jag vet inte om det ska vara klockan 7 eller 10, ni får bara hålla utkik. Det handlar om hur stökigt det är när man har musik i helklass. Jag är förtvivlad över att jag inte var med när de filmade, jag hade oturen att ha en tid hos tandläkaren då! :(


Ikväll ska jag nog kolla på x factor, finns inget annat tror jag. Jag tycker inte att det finns någon som är bra! Fast den största anledningen till att jag kollar på det är för att en lärare på min skola (min gamla musiklärare) är bror till Alexander!! Coolt va? haha...


Jag har såå ont i tänderna :((((





Ovido - Quiz & Flashcards