Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Elsa - 14 oktober 2012 19:13

Jag saknar mina vänner, vill ha de här nu :(((((((( Känner mig deppig, vill ha dem här så de kan göra mig glad. Det finns  inga som mina älskade  och grymmapolare!   

Av Elsa - 14 oktober 2012 10:37

Den var också svår! Det finns ganska många låtar jag inte tycker om, meeeeen jag väljer nog Boyfriend med Justin Bieber. Jag tycker inte att varken texten eller musiken är särskilt spännande, handlingen har man hört i låtar tusen gånger. 

Och kom ihåg, jag hatar Justin Biebers musik inte Justin Bieber!!  


http://www.youtube.com/watch?v=4GuqB1BQVr4


Idag händer inte mycket, det är ledarutbildning idag men jag mår inte så bra, har blivit lite förkyld och har ont i halsen och lite i huvudet. Så får se hur det blir med det :( 

Jag måste också plugga vi har prov på fredag. 


Bye!  


Ovido - Quiz & Flashcards