Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Fler svar på frågor!

Av Elsa - 25 januari 2013 18:54

Så roligt med en massa frågor! ^^

(obs! de står inte i ordning!)

 

fem finaste filmerna?

1. Fantomen på operan

2. Harry potter och dödsrelikerna del 2

3. Narnia prins Caspian och skeppet Gryningen

4. Peter Pan

5. Finding neverland

 

fem finaste klädesplaggen?

1. Mina jeans från topshop

2. Min stora tröja som pappa hade en gång

3. Min stickade tröja från Carlings

4. Min jeansjacka som mamma hade

5. En lång klänning från Indiska.

 

fem finaste böckerna?

1. Jag saknar dig, jag saknar dig

2. Flickan i kistan

3. Tusen gånger starkare

4. Tretton själ varför

5. Sommaren jag blev vacker


fem finaste låtarna?

1. The dream must stay alive- Meryl Cassie

2. Gabriellas sång

3. Färger på natten-Kent

4. Kevlarsjäl-Kent

5. Utan dina andetag-Kent


fem finaste kändisarna?

1. Emmy Rossum

2. Jeremy Sumpter

3. Emma Watson

4. Gerard Butler

5. Neil Patrick Harris


fem finaste klädesbutiker? 

1. Fröken Söt

2. H&M

3. Lindex

4. MQ

5. Indiska


fem finaste städerna?

1. Stockholm

2. London

3. Århus

4. New York (har inte varit där, men det ser fint ut på bilderna!)

5. Lund (de små gatorna är så fina, vid södra esplanaden!)


fem finaste bloggarna?

1. fokis.se

2. bunnys.blogg.se

3. Emmas

4. http://troolleem.bloggplatsen.se/

5. http://juliablondie.blogg.se/


fem finaste bakverken?

1. Prinsesstårta

2. Citronmarängpaj

3. Napoleonbakelse

4. Semla

5. Budapest-bakelse


fem finaste sakerna som har hänt dig?

1. När jag fyllde femton är och Emma och Linn sjöng för mig i korridoren.

2. När jag fick reda på att jag fick A i franska.

3. När man fick teckningar av barnen där jag praoade förra teminen.

4. När jag fick mitt första statistjobb i Bron/Broen 2. (jag vet, lame...)

5. Idag när vi fick håltimme både på engelskan och på franskan? x)

 


fem finaste sakerna vi inte visste om dig?

1. När jag typ bråkar med någon tänker jag att det alltid är mitt fel, fast jag vet att det inte är det så klandrar jag mig själv. ( Kanske inte är så fint, men jaja...)

2. Jag älskar min katt Tiger, som jag har haft sen jag var sex år.

3. Jag tycker väldigt lätt synd om de jag hatar, och de som hatar mig.

4. Jag är värsta organisatören, det är oftast jag som håller koll på allt i en grupp.

5. Jag har väldigt lätt för att känna hur andra känner sig i olika situationer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa - 15 november 2013 19:58

http://m.youtube.com/watch?v=fhbB2wW91jQ&feature=youtube_gdata_player&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DfhbB2wW91jQ%26feature%3Dyoutube_gdata_player# Kolla in min senaste video, gilla om ni gillade och prenumerera gärna! :D tipsa och dela med dina vänner...

Av Elsa - 30 oktober 2013 12:09

Det var alltså strömavbrott aslänge för två dagar sedan på grund av stormen Simone. Kolla in min video om ni vill veta vad jag gjorde för att underhållas under strömavbrottet!   Tryck på gillaknappen om ni gillade och glöm inte prenumerara om ni ...

Av Elsa - 27 oktober 2013 14:35

Äntligen är det höstlov! Fast jag har ändå ett historiaprov på ca 70 sidor onsdagen efter lovet.    Har nyss varit ute och sprungit, det är lite oroväckande att det är +14 grader i slutet av oktober...   Jaja det var ett litet kort inlägg, nu s...

Av Elsa - 25 oktober 2013 20:33

Hej hej jag vet inte om det är någon som läser här längre men för dig /er som gör det tipsar jag om att kolla in min Youtube-kanal istället, för jag är aktiv där just nu! Min kanal är finaelsa och här är en länk, kolla in där vetja! :D    ...

Av Elsa - 29 juni 2013 17:41

Idag var det konfirmandernas konfirmation, och det var lite sorgligt idag att säga hejdå till alla. Men det dröjer inte länge tills vi ses igen, vi har facebookgrupper och sånt, och vi träffas på tisdagsmötena i höst. De här två veckorna har varit jä...

Ovido - Quiz & Flashcards