Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Elsa - 17 januari 2013 20:06

Tjo!

 

Har kommit hem från Katte, och just nu känner jag mer för humanistiskt på Spyken. Det är typ fler ämnen som jag inte gillar, som är obligatoriska på Lingua. Ska nog vänta typ en vecka, och om jag ortfarande känner för Spyken, väljer jag nog det! :)

 

Jag tänkte att det var länge sedan jag laddade upp en video där jag sjunger, så jag tänkte att jag skulle spela in en idag! Anledningen till att det är svart är för att ser inte så vacker ut idag, och inte heller när jag sjunger! Det låter lite dåligt ibland, men jag hoppas det låter lite bra iallafall! :)

Så varsågoda!



Ikväll ska jag plugga kemi och engelska!

 


 

Av Elsa - 17 januari 2013 07:22

Godmorgon!

 

Jag sitter och väntar på att gå iväg till skolan... men det är chill, för Linns mamma kör oss ^^ Om hon inte hade gjort det hade jag nog gått till skolan hellre än att cykla, att cykla i nerförsbacke i -10° är inte så trevligt... får sjukt ont i ansiktet.

 

Det var ganska lärorikt att gå på öppet hus igår på Spyken. Det verkar passa mig väldigt bra! 

Idag ska jag till Katte, för att se lite närmare hur det är på Lingua. Om det känns bättre än humanistiskt på Spyken väljer jag nog det...

Fast jag tror det blir bra oavsett vad jag väljer. Det är bara det att Lingua är mycket mer krävande och "speciellt!

 

Idag händer inget roligti skolan. Vi ska ha musik! Hoppas vi spelar någon bra låt som jag kan hehe... så jag kan sjunga.

Igår på elevens val så försökte hon tjejen påverka läraren igen till att ge hennes kompis huvudrollen. Jag blir så jävla arg och ledsen! Jag vet att läraren antagligen vet bättre än att lyssna på henne och ge henne rollen för att hon tjatar om det... hoppas jag.

 

Adios, amigos!

Ovido - Quiz & Flashcards