Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Elsa - 1 januari 2013 18:54

Hej! Idag är det första dagen på år 2013 och jag har inte gjort någonting typ... 

Jag, Linn och Emma vaknade vid tjugo över ett, och Emma hämtades vi två. Linn åkte hem runt kvart i fyra.

Det var jätteroligt igår! Maten blev god iallafall :)

Jag har bara gått runt i myskläder idag. Imorgon tror jag inte att jag ska göra något heller. På torsdag ska vi åka till Ikea, jag ska kolla efter ett litet bord som jag ska ha vid spegeln och ha borste, smycken och sånt krimskrams på. Jag ska eventuellt också kolla efter en byrå, jag vill inte ha ett skrivbord längre, jag använder det inte längre, och jag tycker inte att det passar till mitt rum... men jag tror jag komer att få/köpa det längre in i framtiden, om vi inte hittar något billigt och snyggt. Vi får se hur det blir!

Skolan börjar om en vecka! Jag tycker lovet har gått alldeles för fort. Då börjar alla nationella prov, vi ska också få reda på rollerna i musikalen. Hoppas jag får en bra roll! :D

Nästa torsdag ska jag gå och skugga på Spyken, på humanistiska programmet. Jag ska också skicka ett mejl till Kattes rektor om att få skugga på Lingua-programmet. Hoppas att jag får det! Men jag tror att jag ska välja Lingua, det verkar ganska intressant och passa mig. (Det är spetsutbildning i film, moderna språk och litteratur.) Hoppas bara att jag kommer in, för det är en intagningsintervju/prov.

 

Här kommer lite bilder från igårkväll! :)

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards