Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Elsa - 7 januari 2013 11:54

Hej!

 

Idag är det sista dagen på jullovet, och jag tänker njuta av den med att sitte hemma och titta på How I Met Your Mother. <3

Jag gick upp för fem minuter sedan, och jag hade typ lovat mig själv att jag skulle gå och lägga mig tidigt igårkväll och gå upp tidigt idag. Men så blev det inte alls! Kommer säkert ha jättesvårt att sova ikväll... :(

Och så blir jag jättetrött imorgon, när skolan börjar -.-

 

Igår gick jag och familjen ut och åt på en restaurang. Det var trevligt, hade inte gjort det på jättelänge! :)

 

Blöööö, skolan börjar imorgon... jullovet går alldeles för fort, det är ju bara två och en halv vecka! >:(

Tagga en massa nationella prov... men det är bara att samla sig, fokusera, och göra det!

 


Ha en bra dag, alla! <3

Ovido - Quiz & Flashcards