Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Elsa - 3 januari 2013 18:47

Hej!

 

Idag var jag i Lund med familjen för att vi skulle fixa något med aktier på banken. Det var ganska tråkigt, och jag fattade inte typ vad de sa... jag ska inte bli ekonom! ^^

 

Efter att vi hade varit på banken gick jag och Klara till Carlings och H&M, medan mamma och pappa gick andra ärenden. På H&M hittade jag en sån jättemysig morgonrock som jag alltid velat ha för 100 SPÄNN!!!! :D Jag har på mig den nu och den är sååå mysig. Den är i sånt där luddigt tyg som är så skönt :)

 

Här är en bild på mig i min nya morgonrock och de na möblerna som vi köpte igår :9

 

     

(btw, det är Emmas borste som ligger på bordet, hon glömde den här...)



Av Elsa - 3 januari 2013 12:03

Jag börjar det här inlägget med att säga förlåt för att jag inte bloggade igår, men direkt när jag vaknade sa mamma att vi kan åka till Ikea om vi åkte tidigt på eftermiddagen, så jag fick snabbt duscha, äta frukost och klä på mig.

På Ikea köpte jag en vit byrå och ett matchande sängbord. Bilder kommer senare idag! :) 

När jag kom hem började jag direkt med att bygga ihop möblerna, och det blev jättefiiiint! ^^

Det som ska säljas bort från mitt rum är mitt skrivbord, och en hurts (typ en liten byrå). 

 

Ses senare idag! <3

Ovido - Quiz & Flashcards