Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Svar på kommentar!

Av Elsa - 25 januari 2013 16:51

Någon har kommenterat en massa frågor, så jag svarar på dem i ett inlägg! :D

 

Är du singel? ja :(
Dricker du kaffe? ibland
Har du någonsin förlorat en nära vän? ja, typ...
När var sista gången du verkligen skrattat? för någon halvtimme sedan
Färgat hår? nepp!
Ögonfärg? blå, grå typ.
Den första personen du vänder dig till? kan bara säga personerna, vilka är Emma och Linn.

 

Vad pluggar du? jag går i nian nu, men jag ska gå humanistiskt.
Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjorde? jag vet inte?
När var sista gången du grät mycket? för någon vecka sedan när jag såg sista scenen av Harry Potter :'(
Är det någon du vill göra allt med? Jag vill ju inte göra allt med någon, men jag vill göra mycket med Linn och Emma.
Hur många kan du berätta allt för? kan inte svara på rak arm, men det är några stycken :)
En tid du saknar? när man var 12.
Har du någonsin sett en fallande stjärna? nej.
Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? ja!
Beskriv dig själv med ett ord? känslig...
Fullständigt namn? säger inte! ;)

 

Favoritlåt? Petroleum-Kent.
Favoritfärg? typ svart.
Bästa vänner? Linn och Emma, haha!
Har du haters? vet inte : /
Gråter du ofta? faktiskt nej!
Favoritplagg? Mina jeans från topshop.
Vart bor du? i skåne, utanför Lund.
Vem kramade du senast? Simon.
Har du varit olyckligt kär någon gång? Ooh ja!
Vem pratade du med senast? Klara.
Röker du? nej!
Är du kär just nu? nej
Favorit djur? katt <3
En som du inte kan leva utan? mamma ^^

 

Hur lång är du? 1, 69m
Favorit film? Truman Show, äääälskar den! <33
Är du lättsårad? JA!!
Hur mycket gillar ditt liv, på en skala 0-10? 7
Har mest minnen med? Klara typ
Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Nämner inga namn, men det är några stycken : )
Hatar eller älskar du ditt liv? Ibland älskar jag det, ibland hatar jag det!

 

 

Idag är det fredag! <3

Imorgon börjar jag i den nya badmintongruppen och jag är sjukt nervös... men jag älskar att spela badminton, så det är det viktigaste!

Idag hade vi håltimme på engelskan och franskan, för läraren i de ämnena var sjuk idag :D Det dåliga är bara att veta att man hade kunnat få 40 minuters längre sovmorgon -.-

Det var roligt på syslöjden! Det är rätt sjukt, ända fram till typ sexan var jag verkligen skitdålig på syslöjd. Jag kunde inte trä en symaskin! Mina omdömen var inte så jättebra, och då hade jag antagligen bara fått E eller D, och nu har jag A! Det är rätt sjukt om man tänker efter... så kul att jag har förbättrats på syslöjd! :)

 

Ikväll ska jag bara chilla och jag och mamma ska kanske åka handla? Vi får se!

 

 
 
Ingen bild

: )

25 januari 2013 18:42

Lite kul frågor : )

fem finaste filmerna?
fem finaste klädesplaggen?
fem finaste böckerna?
fem finaste låtarna?
fem finaste kändisarna?
fem finaste klädesbutiker?
fem finaste städerna?
fem finaste bloggarna?
fem finaste bakverken?
fem finaste sakerna som har hänt dig?

 
Ingen bild

: )

25 januari 2013 18:44

en fråga till :D

fem finaste sakerna vi inte visste om dig?

 
Ingen bild

Jenny

25 januari 2013 23:19

Cool blogg :D

Elsa

26 januari 2013 09:03

Tack! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa - 15 november 2013 19:58

http://m.youtube.com/watch?v=fhbB2wW91jQ&feature=youtube_gdata_player&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DfhbB2wW91jQ%26feature%3Dyoutube_gdata_player# Kolla in min senaste video, gilla om ni gillade och prenumerera gärna! :D tipsa och dela med dina vänner...

Av Elsa - 30 oktober 2013 12:09

Det var alltså strömavbrott aslänge för två dagar sedan på grund av stormen Simone. Kolla in min video om ni vill veta vad jag gjorde för att underhållas under strömavbrottet!   Tryck på gillaknappen om ni gillade och glöm inte prenumerara om ni ...

Av Elsa - 27 oktober 2013 14:35

Äntligen är det höstlov! Fast jag har ändå ett historiaprov på ca 70 sidor onsdagen efter lovet.    Har nyss varit ute och sprungit, det är lite oroväckande att det är +14 grader i slutet av oktober...   Jaja det var ett litet kort inlägg, nu s...

Av Elsa - 25 oktober 2013 20:33

Hej hej jag vet inte om det är någon som läser här längre men för dig /er som gör det tipsar jag om att kolla in min Youtube-kanal istället, för jag är aktiv där just nu! Min kanal är finaelsa och här är en länk, kolla in där vetja! :D    ...

Av Elsa - 29 juni 2013 17:41

Idag var det konfirmandernas konfirmation, och det var lite sorgligt idag att säga hejdå till alla. Men det dröjer inte länge tills vi ses igen, vi har facebookgrupper och sånt, och vi träffas på tisdagsmötena i höst. De här två veckorna har varit jä...

Ovido - Quiz & Flashcards