Alla inlägg den 24 november 2012

Av Elsa - 24 november 2012 14:13

Jag kan spela One of us- Joan Osbourne på gitarr. Lärde mig faktiskt det nyligen, eftersom vi ska göra ett musikarbete där vi ska spela in där vi spelar en valfri låt, så jag valde den :). Kanske kan lägga upp det slutgiltiga resultatet :D

 

Idag är det fullrulle! Har precis varit på träningen, tagit en dusch, och snart ska farmor och en tant vi känner komma hit och vi ska bjuda på mat. Det blir beuf bourgignon! :p Sen ska vi äta budapest-bakelse också, men jag hinner inte det för att jag ska hem till Emma och vi ska ha Lee-möte! :DDD Taggaaaaaa <3

 

Igår var jag på öppet hus på Polhem. Faaan jag kan inte bestämma mig om jag ska välja humanistiskt på spyken eller teater på polhem :(((((((((( Kan inte fatta att jag ska börja gymnasiet, även om jag hatar vår klass och skolan känns det ändå sorgligt att släppa taget om allt och gå ut på egna vägar! 

 

Jag köpte också köpt en julkalender på gleerups, har köpt en kalender där varje år sen tre år tillbaka! :) Kanske är lite barnsligt, men det är ju så mysigt, och de är såååååå fina :D <3

 

Ses imon eller ikväll kanske! 

Bye <3

Ovido - Quiz & Flashcards